Ystävyydestä

Kirjoittelin 50 State Puzzle -blogin puolelle reissukavereista ystävänpäivänä ja sen jälkeen olen miettinyt kaikkia ystäviäni jotenkin aivan erityisesti. Mulla on niin paljon opittavaa heiltä. Mun sydän on aivan liikuttunut ystävällisisitä teoista ja sanoista, joita olen saanut osakseni esimerkiksi tällä viikolla.

Äiti. Rakas äitini matkusi tällä viikolla kaksi päivää junassa tullakseen luokseni Helsinkiin tekemään minulle mun lempiruokaa, kalakeittoa (ja hieman nikotellen vieläpä ilman vihanneksia), kun kuuli, että joudun olemaan pitkän ajan yksikseni. Samalla reissulla hän toi kutomansa söpöt villasukat ystävänpäivälahjaksi ja mun ollessa töissä, oli pessyt mun valkoisen villapipon. Siellä se nyt roikkuu sitten kuivumassa vessan pyykkitelineessä.

Äiti sanoi, että ehkä olen sunnuntailapsi, kun olen tällainen hassu, joka ei tykkää arkisista jutuista niin paljon. Mutta olen kuitenkin vain torstailapsi, me tarkistettiin.

Tällä viikolla tajusin, että ehkä luuloni on ollut väärä, huomaan oikeastaan tykkääväni myös arjesta. Ainakin kunhan se on tietynlaista, sellaista kivaa arkea, you know :)



Miksu. Oltiin menossa Miksun kanssa leffaan eilen mutta vartti ennen lähtöä päätettiinkin, ettei mennä. Ei olla ehditty pitkään aikaan kaikilta projekteiltamme jutella kunnolla ja nyt sitten vaan vaihdettiin oikeita kuulumisia ja höpöteltiin kunnolla karkkipussien kera. Oli aivan mahtavaa!

Sain muuten tuon yllä olevan kuvan häneltä: "Voit valita elää ensimmäisessä rivissä tai kolmannessa rivissä..." Niin hyvä! :)

Miksulla on kyky tehdä kaikesta kaunista, mihin hän vain koskee. Jännittää kovasti, että mitä maailmalla on vielä tarjota hänelle tulevissa seikkailuissaan. Watch out maailma vaan!

Kirsi. Heräsin äsken odottamaan muruani saapuvaksi kotiin ja mietin, että mistähän sitä pystyikään tarkistamaan, että onko lento ajallaan. Jotenkin yllättäen päädyin kuitenkin ensiksi Facebookiin ja siellä se oli. K oli postannut linkin minulle valmiiksi ja lukenut ilmeisesti ajatukseni! <3

(Kaksi tuntia myöhässä...)

Voisin vielä jatkaa listaa asioista, jotka ovat lämmittäneet sydäntäni tällä viikolla kovasti, mutta nyt lähden kokkailemaan aamupalaa, sillä maha kurnii. Summa summarumit kuitenkin vielä loppuun:

Pienillä teoilla ja sanoilla ihmiset voivat todella saada toisen elämän säihkymään ja arjen tuntumaan juhlalta. Haluan koittaa ottaa oppia ja olla parempi ystävä itsekin muille, learn from the best. Kuka tahansahan voi olla itse se ensimmäinen, joka laittaa hyvän liikkeelle. Pallot pyörimään vaan! :)

8 kommenttia

  1. Ulla noin ihanalla ihmisellä voi vain olla ihania ystäviä! ♥

    Mä oon muuten päättäny että nyt loppuu tää synkistely ja kolmannessa rivissä istuminen. Tänä vuonna istutaan rohkeasti eturivissä, niin kauan kun nuorekkuus ja uskallus antaa myötä!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Wau mikä päätös! Ihana! :D Voin vaan kuvitella, että jotain huikeeta seuraa, kun sää alat laittaa tuulemaan. Hatuista kiinni =) <3 Tsemppiä Kea!

      Poista
  2. Ihana Ulla! Mää opin sulta nii paljon hyvästä asenteesta ettei oo tosikaan! <3

    VastaaPoista
  3. Pala tuli kurkkuun, ihana teksti! Ihana asenne!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mulla tulee monesti pala kurkkuun näistä teidän kauniista sanoista. Kiitos Laura.

      Poista
  4. Ihana postaus. Hyvä asenne, ja eturiviin vaan me kaikki <3 wohooooo!!! :DDD

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Todellakin eturiviin me kaikki! =))) Kiitos kommentista!

      Poista

Kiitos kommentista, niitä on aina kiva saada!